Banner Reunió Anual

Abstracts

Termini per l'enviament dels resums: 16 de febrer de 2026 (08:00h)

Indicacions per a la PRESENTACIÓ de RESUMS

  • Només s'admetran els treballs rebuts a través del formulari online.
  • Qualsevol referència a persones, institucions o altres dades que indiquin la procedència del resum, farà que el Comitè Científic no el pugui avaluar.
  • Pel títol utilitzeu el format oració. No utilitzeu majúscules, ni inclogueu abreviatures, símbols o subratllats.
  • Estructureu el vostre resum en: objectiu, material i mètodes, resultats i conclusions i, pels casos clínics en: Introducció, cas clínic i comentaris.
  • El resum ha de tenir una extensió màxima de 250 paraules.
  • Seguiu les instruccions i exemples que apareixen al formulari per complimentar-lo.
  • Recordeu incloure el nom del presentador en el de les persones autores i en l'ordre que li pertoca. Recordeu que cal indicar la filiació de cada persona autora.
  • De cada persona autora poseu nom complet seguit del primer cognom i, si s'escau, el segon cognom separats per un guió.
  • Recomanem no fer un copiar i enganxar de l'abstract des d'un editor de textos (p.e. Word) ja que pot comportar problemes de compatibilitat amb alguns caràcters. No es poden incloure taules, ni gràfics, ni imatges.

Identificació del resum

  • Una vegada enviat el vostre resum, obtindreu una referència per poder consultar-lo i modificar-lo si s'escau, fins a la data límit de presentació, des d’aquesta mateixa plataforma en l’apartat: Edició dels resums enviats amb la vostra contrasenya. No es podran fer modificacions a partir del 16 de febrer de 2026.

Avaluació

  • Cada resum serà revisat per tres membres diferents del Comitè Científic que determinaran la seva acceptació o rebuig i la seva forma de presentació, d’acord amb els criteris establerts.
  • A partir del 12 de març de 2026 Secretaria notificarà per correu electrònic al presentador o presentadora si el resum ha estat o no acceptat. En cas afirmatiu s’informarà del format de presentació i de com ens l’haureu de fer arribar, així com del dia i hora de la vostra presentació durant el congrés.
  • Un cop acceptat el treball, la persona que presenti haurà de formalitzar la inscripció mitjançant el següent formulari: inscripcions XXX Reunió Anual
    • R1 membres de la SCP amb justificant presentador de comunicació o pòster, inscripció gratuïta.
    • R2-R3-R4 membres de la SCP amb justificant presentador de comunicació o pòster, inscripció 50€

Presentació a la reunió

  • Els autors o les autores hauran d'enviar a l'organització els arxius de la seva comunicació o pòster a secretaria@grupcongres.com amb antelació suficient i en tot cas abans del 24 d’abril de 2026.
  • 2. Per a la presentació de qualsevol resum és imprescindible que almenys la persona que presenta estigui inscrita a la reunió i hagi formalitzat el pagament de la quota d'inscripció pertinent.

Premis

Totes les presentacions seleccionades pel comitè científic d'entre els resums rebuts, opten als premis convocats d'acord amb les bases de la convocatòria que trobaràs aquí.

30a Barcelona, Recinte Modernista de Sant Pau, 13 i 14 de juny de 2025 https://inscripcions.academia.cat/form.php?id=3333&lang=es-CA https://www.luadirectos.com/scp/index.php https://inscripcions.academia.cat/form.php?id=2894&lang=es-CA https://inscripcions.academia.cat/form.php?id=2930 cartell30ra_horitzontal.jpg 16 de febrer de 2026 (08:00h) 2 de juny de 2025